Blogia
esperanzagp3

El meu diari personal

El meu diari personal

Avui, dia 20 d’octubre de 2010 me aixecat a le set i mitja i m’he preparat la motxilla i me anat a l’escola com cada matí. A primera hora que eren les 9 m’ha tocat matemàtiques. A les deu castellà. Després hem sortit al pati a esmorzar. De onze a dotze he fet química. De dotze a una hem fet socials amb el Benito. Després he anat a dinar a casa de la meva tieta. Per la tarda, hem fet català amb la Marissa i ètica amb la Dolors. Quan hem sortit  les cinc i quart he anat a buscar a la meva germana a l’escola. Totes dues juntes ens hem anat a casa i li he ajudat amb els deures.Després totes plegades hem berenat amb la meva mare i tieta. A les sis m’he posat a estudiar i he estat a internet mirant videos de musica i descargant-me musica l’ordinador.

0 comentarios